Moje Credo: Simply Better

Nikt nie jest doskonały, ale każdy z nas może być coraz lepszy. Ta idea przyświeca mi szczególnie od momentu, kiedy w szkole podstawowej zająłem się sportem i zapałałem miłością do koszykówki. Potem przełożyło się to na życie zawodowe.

Dużo czytam, zwłaszcza literatury anglosaskiej, śledzę portale poświęcone sprzedaży – wszystko po to, żeby być na bieżąco z nowymi trendami, podejściami i technologiami. Obserwuję. Pytam. Mniej mówię, więcej słucham.

Podczas szkoleń dzielę się wskazówkami, które pomogą lepiej słuchać (tego nie uczą w szkole), pisać, mówić, prezentować (tego prawie wcale nie uczą) – skuteczniej komunikować się z otoczeniem i w ten sposób osiągać zamierzone cele. Zgłębiam z uczestnikami każdy temat, czerpiąc z dostępnych źródeł i zdobytego doświadczenia biznesowego. Zachęcam do ćwiczenia zgodnie z maksymą repetitio est mater studiorum.

Nie zmienimy całego świata, ale ten wokół nas zdecydowanie możemy.